عکاسی صنعتی

  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

عکاسی تبلیغاتی

10 آبان 1397 توسط reza rad

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی یکی از شاخه های بسیار جذاب عکاسی می باشد که عکاس غالبا از محصولات، تولیدات و خدمات افراد یا شرکت ها، عکسبرداری می کند. در عکاسی تبلیغاتی عکاس جزییات و احساسات یک محصول را با کمی اغراق و پردازش های بسیار به کاربر نمایش می دهد و معمولا در فضاهای بسته و یا استادیو انجام می شود. عکاسی صنعتی در کل در ترویج کسب و کار نقش پر رنگی دارد.

هدف عکاسی تبلیغاتی

هدف از عکاسی تبلیغاتی تنها معرفی کالا نیست بلکه تشویق و جذب مشتری برای استفاده از پروداکت و خرید محصول است. در حقیقت عکاسی تبلیغاتی باید مانند یک تیزر تبلیغاتی بتواند بیننده را به خرید کالا تشویق کند. علاوه بر این در عکاسی تبلیغاتی، عکاس باید علاوه بر این که تمام ویژگی های ععکاسی صنعتی را در نظر بگیرد باید بسیار از مولفه های دیگر را نیز بکار ببرد.

عکاسی مد وتبلیغات

در زمینه عکاسی مد وتبلیغات بسیار اهمیت دارد. عکاسی تبلیغاتی نقش مهمی در معرفی کالا و خدمات دارد و یکی از فاکتور های اصلی هر تبلیغات بی شک یک عکس خوب است . علاوه بر این عکاسی مد و تبلیغات نقش زیادی در اقتصاد کشور ها دارد. زمینه عکاسی تبلیغاتی بسیار وسیع است و عکاسانی که در این حیطه کار می کنند معمولا باید از دانش فنی بالایی برخوردار باشند و ابزار های پیشرفته ای به کار ببرند. یک عکاسی تبلیغاتی موفق باید ترکیب سنجیده ای از روانشناسی، جامعه شناسی، هنر و فن باشد.

 

مطلب قبلی
مطلب بعدی
 نظر دهید »

موضوعات: بدون موضوع لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...

فید نظر برای این مطلب

خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

عکاسی صنعتی

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس